Dăruiește emoție mamei cu Interflora

          Inima unei femei bate cu putere pe mai multe planuri: de mamă, de fiică, de soră, de bunică. Mama e numele cel mai sacru, rostit atât de dulce în toate graiurile pământului. Sunetul ”ma” este universal în aproape toate limbile ce aparțin familiei lingvistice indo-europene. Iată câteva exemple: bengali – maa, cehă- mama, norvegiană – mamma, spaniolă – mama etc. Jean Jacques Rousseau spunea că “Prima educație e cea mai importantă, iar ea aparține incontestabil mamelor”. Mama oferă primul sâmbure de educație copiilor săi. Educația, această misiune atât de grea, dar totodată atât de înălțătoare. Fără educație societatea se degradează. Nu întâmplător, ziua de 8 Martie este dedicată femeilor din întreaga lume. Data a fost aleasă de către femeile germane pentru că, la aceeaşi dată în 1848, regele Prusiei a trebuit să facă faţă unei revolte armate și a promis că va face o serie de reforme, inclusiv introducerea votului pentru femei. În zilele noastre această zi ne amintește de mamele noastre, de noi, de toate femeile din jurul nostru.

         Reprezint suma unor întâmplări de care divinitatea este răspunzătoare. Genele, temperamentul nu pot fi schimbate însă caracterul îl putem forma, iar mama a contribuit foarte mult la formarea mea ca om. Mi-a luat câțiva ani ca să realizez ce influență extraordinară a avut asupra mea. În copilărie, figura mamei îmbrăca mai multe forme și stări: duioșie, iubire, entuziasm, seriozitate, îngrijorare……. Mama m-a învățat cum să-mi asum cu mult curaj responsabilitatea generată de faptele proprii, de a avea discernământul şi capacitatea de a recunoaşte o greşeală şi de a căuta apoi să remediez pe cât posibil situaţia. Mi-a dat curaj în lupta mea de a deveni independentă, chiar dacă asta a însemnat să plec de lângă ea.

         Îmi amintesc cum tata obișnuia să-i aducă flori cadou, în fiecare duminică dimineața, când se întorcea de la piață. Pe atunci nu exista florărie online și nici curier flori. Într-o zi, tata nu a mai fost. Mama a îmbătrânit și a devenit o persoană care are nevoie de iubire, duioșie, de grijă și mai ales de gesturi simple și frumoase. Un gest simplu ar fi să-i trimit un buchet de flori la domiciliu.  Mă gândesc că dacă voi face asta, tata va fi mai aproape.                                                      27867785_1895320197164463_4493303200135127422_n[1]

           Nu m-am gândit niciodată că nu trebuie să fiu prezentă fizic, pentru a-i înmâna un buchet de flori. Noroc cu acest concurs, Spring SuperBlog 2018, care a gândit această a patra probă și, astfel, am aflat despre compania Interflora România. Mi-a plăcut foarte mult logo-ul acestei companii și, mai ales, modul ei de promovare: „Interflora – arta de a dărui emoții!”……emoții calde, din suflet, adunate într-un buchet de flori. 25152377_1818315841531566_5118351497368247667_n[1]

          Interflora este singurul serviciu de livrare flori din România cu propria rețea internațională. Dacă o să aveți curiozitatea de a accesa pagina lor web sau adresa de facebook veți vedea că livrează flori pe toate continentele. Și dacă nu puteți să trimiteți un buchet de flori la domiciliu, măcar bucurați-vă ochiul cu aranjamentele florale superbe.

Acest articol a fost scris pentru concursul Spring SuperBlog 2018, proba a IV-a.

Lasă un comentariu